فروش B2B

فروش B2B

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 8:59 | بازدید : 122
نویسنده : ict | نظرات (0)

سئو و بهینه سازی سایت | خدمات سئو سایت | دیجی ویت

 

 

بخشی از چالش فروش B2B و تولید سرب این است که گاهی اوقات راه حل درست در اولین باری که آزمایش می کنید جواب نمی دهد.

 

هنگامی که سد راه ایجاد می شود ، باید ریشه مشکل را عیب یابی کنید تا ناخواسته یک ابزار یا استراتژی ارزشمند را رد نکنید.

 

خوشبختانه ، تلاش های شما برای فروش مجهز به یک ابزار موثر برای عیب یابی است: مشخصات دقیق خریدار.

 

در اینجا سه ​​مشکل فروش ناامیدکننده وجود دارد که می توانید با ضربه زدن به مشخصات خریدار خود از آنها جلوگیری کرده و آنها را برطرف کنید.

 

1. تماس طولانی پرس و جو بدون پیشرفت

هرچه بیشتر درباره چشم انداز خود بدانید ، بهتر می توانید محتوای خود را متمرکز کنید تا نیازها و موقعیت شرکت شما را به عنوان یک متخصص برآورده کند.

تماس های استعلامی هیجان انگیز است زیرا نمایانگر امکان تجارت جدید است. اما اگر تماس های زیادی بدون فروش نهایی دریافت می کنید یا چرخه های فروش بسیار طولانی را تجربه می کنید ، چیزی بین زمینه فروش شما و تصمیم خرید مشتری وجود دارد: شما فرصت های جذاب آموزشی را برای هر شخص فراهم نمی کنید.

 

این مسئله را حل کن:

 

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد سئو چیست  چشم انداز خود داشته باشید ، بهتر می توانید محتوای خود را برای رفع نیازهای آنها متمرکز کنید و شرکت خود را به عنوان یک متخصص جای دهید.

 

با دریافت مشخصات بیشتر با شخصیت خریدار و ارزیابی مکالمات تلفنی ، شروع کنید. ما بعضی اوقات تماس های تلفنی را ضبط می کنیم و آنها را پخش می کنیم تا ارزیابی کنیم که یک طرف فروش از آن طرف با مشتری چه ارتباطی برقرار می کند.

 

کلید فروش خوب ورودی ، گوش دادن است. "خم شدن به جلو" و گوش دادن از نزدیک به صحبت های خریداران ، سپس مستند کردن موارد موجود در شخصیت های خریدار به شما کمک می کند روندهایی را که می توانید برای ارتباط بهتر و شناسایی بهتر با چشم اندازها استفاده کنید.

 

ابتدا روی گوش دادن تمرکز کنید و اگر متوجه شدید که بیش از چند دقیقه صحبت می کنید ، متوقف شوید و سوالی بپرسید تا آنها را ترغیب به صحبت در مورد وضعیت خود کنید.

 

از شخصیت های خریدار خود برای ایجاد مقالاتی استفاده کنید که می توانید پس از تماس تلفنی چشم اندازها را در ایمیل های مجدد ارسال کنید. ایمیل خود را باز کنید دنبال کنید تا میزان جدی بودن آنها را ببینید. اگر آنها ایمیل بازخورد شما را باز کرده و روی پیوند کلیک کنند ، ممکن است فروش را پیش ببرید.

 

2. لاستیک گیرانی که وقت شما را با تماس های تلفنی تلف می کنند

خریداران قیمت همیشه در تلاش شما برای تولید سرب ظاهر می شوند. آنها تمایل دارند از وب برای انجام تحقیقات استفاده کنند و در سایه کمین کنند ، اما گاهی اوقات با کسی روبرو می شوید که نمی ترسد با دیگران تماس بگیرد و تیم فروش شما را درگیر کند.

 

این مسئله را حل کن:

 

دو راهکار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند با لاستیک اندازها کنار بیایید.

 

اول ، ممکن است بخواهید وقت بگذارید و یک شخصیت چگونه صفحه اول گوگل باشیم خریدار به طور خاص برای ضربه گیر تایر ایجاد کنید که رفتار آنها را توصیف می کند و به شما کمک می کند درک کنید که قیمت آنها چیست. بسته به نتایج ، ممکن است بخواهید قیمت گذاری یا بیانیه ای کلی درباره قیمت گذاری را در وب سایت خود یا در فرآیند فروش قرار دهید. گزینه دیگر این است که یک راهنمای قیمت آماده داشته باشید اما در وب سایت شما نشان داده نشود. می توانید این را برای تماس گیرنده تایر ارسال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش