شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 9:25 | بازدید : 86
نویسنده : ict | نظرات (0)

Why Does Great Web Design Take So Long? | moni

 

 

در دهه 1930 ، هدیگ فون رستورف ، دانشمند آلمانی کشف کرد که وقتی لیستی از ده مورد به آنها نشان داده می شود ، مردم مواردی را به یاد می آورند که رنگ آنها با بقیه متفاوت باشد. دلیل این امر این است که لوب پس سری به تفاوت های بینایی یا "قطع کننده های الگو" حساس است.

 

بازاریاب وب Paras Chopra آزمایشاتی را انجام داد که نشان داد چگونه رنگهای برجسته فقط بیشتر به یاد نمی آیند ، بلکه روی آنها بیشتر کلیک می شود: 60٪ بیشتر!

 

نکته حرفه ای! برای همه پیوندها ، دکمه ها و جلوه های بازگردانی خود یک "رنگ عمل" انتخاب کنید. آن را به رنگی متمایز از رنگهای مارک مورد استفاده در کل طراحی کنید (این "رنگهای منفعل" هستند). از رنگ عمل در هیچ کجای دیگر به جز موارد قابل کلیک استفاده نکنید.

 

پیمایش و پیوندها

اکنون ما به توصیه هایی برای پیمایش سایت ، از جمله منوها ، دکمه ها و پیوندهایی که به بازدیدکنندگان شما اجازه حرکت می دهند ، می پردازیم.

 

15. توصیفی داشته باشید

پیمایش از نظر بصری همیشه برجسته است ، بنابراین فرصتی برای برقراری ارتباط است. بازدیدکنندگان معمولاً بازدید خود را با اسکن کردن در سرصفحه شروع می کنند. هر چیزی در آنجا ، از جمله فهرست های شما ، به احتمال زیاد دیده می شود.

 

 

 

منبع: جنبش UX

 

وقتی برچسب های پیمایش عمومی هستند ، فرصتی را از دست داده اید و به بازدیدکنندگان می گویید چه کاری انجام می دهید. این دو نمونه را با هم مقایسه کنید:

 

 

 

اگر برچسب های ناوبری شما عمومی هستند ، در هزاران یا حتی میلیون ها وب سایت مشترک هستند. شما فرصتی برای استفاده از بهترین روشهای پیمایش وب سایت ، کمک به بازدیدکنندگان و بهبود رتبه بندی جستجوی خود را از دست داده اید.

 

16. خانه را در سمت چپ قرار دهید ، اما به غیر از این ، بیش از حد درباره ترتیب موارد منو نگران نباشید

اگر پیوند خانه دارید ، آن را در سمت چپ قرار دهید. این رایج ترین مکان برای آن است ، بنابراین بازدیدکنندگان انتظار دارند که آن را در آنجا پیدا کنند.

 

در مورد بقیه موارد منو ، تحقیقات نشان می دهد که سفارش همه چیز مهم نیست. دو مطالعه مختلف ردیابی چشم وجود دارد که همبستگی کمی بین ترتیب موارد منو و موفقیت بازدیدکنندگان (منبع و منبع) را نشان می دهد.

 

 

 

بنابراین یک لحظه وقت خود را صرف نگرانی در مورد ترتیب چیزها در فهرست خود نکنید.

 

17. از پیوند دادن از صفحات سرویس به پست های وبلاگ مراقب باشید

اگر بازدید کننده در یک صفحه خدمات باشد ، هدف تبدیل آنها به لید است. اگر فرصت های بزرگی را برای ترک و خواندن وبلاگ خود اضافه کنید ، آنها در صفحاتی قرار می گیرند که کمتر به تولید سرب متمرکز شده اند. پست های وبلاگ به طور طبیعی حواس پرتی بیشتری دارند ، از فرصت خارج می شوند و نرخ تبدیل کمتری دارند.

 

18. مراقب باشید به هر چیزی در وب سایت های دیگر پیوند دهید

هر زمان لازم بود ، به مواردی که بازدید کننده را در رسیدن به اهدافش کمک می کند پیوند دهید. در یک پست وبلاگ ، این اغلب نقل منبع یا پیوند به منابع خارجی است. این پست به ده ها مقاله و مطالعه پیوند دارد!

 

اما در صفحات خدمات و صفحه اصلی خود باید با دقت به سایت های دیگر پیوند دهید. برای هر صفحه بهینه شده برای تبدیل بازدید کنندگان به سرنخ ، از خود بپرسید آیا واقعاً می خواهید بازدیدکنندگان روی آن پیوند کلیک کنند؟ آیا به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید؟

 

19. از استفاده از نمادهای شبکه های اجتماعی در هدر وب سایت خود خودداری کنید

به همین ترتیب ، نمادهای رنگارنگ شبکه های اجتماعی در هدر شما برای اهداف شما عالی نیستند. اگر بازدید کنندگان روی هر یک از آن دکمه های آب نبات رنگ کلیک کنند ، در سایتی پر از حواس پرتی قرار می گیرند. بعید است دوباره برگردند.

 

 

 

این به طور کلی روش اشتباه برای ادغام در شبکه های اجتماعی است. اگر به یک شبکه اجتماعی پیوند دارید ، این کار را از پایین صفحه انجام دهید. اگر بازدیدکنندگان می توانند شبکه های اجتماعی را پیدا کنند ، اما شما پیشنهاد نمی کنید که آنها را ترک کنند.

 

 

 

نوشتن

بیایید در مورد کلمات صحبت کنیم پیش از این ، ما یک صفحه اصلی را با محوریت عبارت کلیدی پیشنهاد کردیم. در اینجا چند نکته دیگر برای نوشتن مطالب موجود در وب سایت وجود دارد ، از جمله عناوین ، عنوان های فرعی و متن متن.

 

20. زیرعنوانهای معنی دار بنویسید

زیرعنوانهای مبهم همه جا هستند. آنها اغلب بزرگ و بی فایده هستند اما مواردی را به دنبال آنها می آورند که کوچک اما مفید هستند. عجیب است ، درست است؟ عکس این منطقی تر خواهد بود.

 

اطمینان حاصل کنید که چیزهای بزرگ برای بازدید کنندگان معنی دار و مفید هستند. اگر زیرعنوان های شما جملاتی مانند "محصولات" یا "خدمات" را بیان می کنند ، از خود بپرسید که آیا اصطلاح توصیفی تر مفید تر است؟ در اینجا چند نمونه آورده شده است.

 

 

 

این برای اسکنرها و قابلیت استفاده خوب است. برای افراد کم بینا و قابلیت دسترسی خوب است. این همچنین بهترین روش های جستجوگرها است. هرگز فرصتی را برای نشان دادن ارتباط از دست ندهید!

 

نکته خوب: زیرعنوان ها ممکن است کاملاً غیرضروری باشند. آیا این صفحه بدون آن به همان اندازه خوب خواهد بود؟ آیا بازدیدکنندگان هنوز می دانند که به چه چیزی نگاه می کنند؟ اگر چنین است ، فقط آن را حذف کنید.

 

21. از پاراگراف های طولانی و طول خط طولانی خودداری کنید

پاراگرافهای طولانی و مسدود شده با بهترین روشهای محتوای دیجیتال مطابقت ندارند. صرف شکستن پاراگرافهای طولانی باعث سهولت در مصرف محتوا می شود. به عنوان یک قاعده کلی ، پاراگراف های طولانی تر از 3-4 سطر ننویسید.

 

"پاراگراف های کوتاه خوانده می شوند ، پاراگراف های طولانی سئو چیست کمرنگ می شوند ، پاراگراف های طولانی واقعا دور می شوند" - جیسون فرید ، بنیانگذار و مدیر عامل ، Basecamp

اگر طول خط بسیار طولانی باشد ، خواندن برای بازدیدکنندگان دشوارتر است. راهنمای سبک وب خطوطی را توصیه می کند که بیش از 12 کلمه نباشند.

 

22- از اصطلاحات اصطلاحات اصطلاحات پرهیز کنید از کلمات ساده استفاده کنید.

هر چه خواندن آن آسان تر باشد ، موفقیت وب سایت نیز بیشتر خواهد شد. از کلمات رایجی که بازدیدکنندگان بیان می کنند استفاده کنید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش