انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress

انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:58 | بازدید : 47
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

مبانی سئو وردپرس

SEO می تواند فنی شود ، اما لازم نیست که باشد. فقط یادگیری چند نکته اساسی در زمینه SEO برای بهینه سازی سایت می تواند به شما در افزایش بازدید سایت کمک کند.

 

برای استفاده از تکنیک های زیر لازم نیست یک نبوغ فنی باشید. اگر قبلاً از وردپرس استفاده می کنید ، آنچه را که لازم است به دست می آورید!

 

بیایید بهینه سازی وب سایت شما را شروع کنیم.

 

تنظیمات قابلیت مشاهده سایت خود را بررسی کنید

وردپرس یک گزینه داخلی برای مخفی کردن وب سایت شما از موتورهای جستجو دارد. هدف از این گزینه این است که قبل از آماده شدن برای عمومی کردن ، به شما فرصت دهد تا در وب سایت خود کار کنید.

 

با این حال ، گاهی اوقات این گزینه می تواند به طور تصادفی بررسی شود و وب سایت شما را در دسترس موتورهای جستجو قرار نمی دهد.

 

اگر وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید این گزینه انتخاب نشده است.

 

به سادگی وارد قسمت مدیریت سایت وردپرس خود شوید و از تنظیمات »صفحه خواندن بازدید کنید.

 

تنظیمات قابلیت مشاهده موتور جستجو در وردپرس

 

شما باید به بخش «موتور مشاهده جستجو» پیمایش کرده و مطمئن شوید که کادر کنار «موتورهای جستجو از نمایه سازی این سایت دلسرد نشوند» برداشته نشده است.

 

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

استفاده از ساختارهای URL Friendly URL در وردپرس

URL های دوستانه SEO حاوی کلماتی هستند که به طور واضح محتوای صفحه را توضیح می دهند و به راحتی توسط انسان و موتورهای جستجو خوانده می شوند.

 

چند نمونه از URL های دوستانه SEO عبارتند از:

 

https://www.wpbeginner.com/how-to-in- نصب-wordpress/

https://www.wpbeginner.com/common-wordpress-errors-and-how-to-fix-them/

 

توجه داشته باشید که این URL ها قابل خواندن هستند و کاربر فقط با مشاهده متن URL می تواند آنچه را در صفحه مشاهده خواهد کرد حدس بزند.

 

بنابراین یک URL دوستانه بدون SEO به چه صورت است؟

 

https://www.wpbeginner.com/؟p=10467

http://example.com/archives/123

 

توجه داشته باشید که این URL ها از اعداد غیر مرتبط با محتوا استفاده می کنند و کاربر با مشاهده URL نمی تواند آنچه را در صفحه پیدا می کند حدس بزند.

 

استفاده از ساختار پیوند ثابت SEO مناسب ، شانس شما را برای دستیابی به موقعیت های بهتر در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

 

در اینجا چگونگی بررسی و به روزرسانی ساختار لینک ثابت سایت WordPress خود آورده شده است.

 

شما باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بروید. گزینه name post را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

 

SEO URL ساختار URL مناسب در وردپرس

 

برای دستورالعمل های دقیق تر ، به راهنمای ما در مورد ساختار URL مناسب SEO در وردپرس نگاهی بیندازید.

 

توجه: اگر وب سایت شما بیش از 6 ماه است که در حال اجرا است ، لطفاً ساختار پیوند ثابت خود را تغییر ندهید ، مگر اینکه از گزینه اعداد استفاده کنید. اگر از Day و Name یا Month and Name استفاده می کنید ، استفاده از آن را ادامه دهید.

 

با تغییر ساختار پیوند همیشگی خود در یک سایت مستقر ، تمام تعداد اشتراک رسانه های اجتماعی خود را از دست خواهید داد و خطر از دست دادن رتبه بندی موجود در سئو سایت خود را تهدید می کنید.

 

اگر باید ساختار پیوند ثابت خود را تغییر دهید ، یک متخصص حرفه ای استخدام کنید تا بتواند هدایت های مناسب را راه اندازی کند. همچنان تعداد اشتراکات اجتماعی خود را در صفحات از دست خواهید داد.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

WWW در مقابل غیر WWW

اگر تازه شروع به کار با وب سایت خود کرده اید ، پس باید انتخاب کنید که آیا می خواهید از www (http://www.example.com) یا غیر www (http://example.com) در URL سایت خود استفاده کنید.

 

موتورهای جستجو این دو وب سایت متفاوت را در نظر می گیرند ، بنابراین این بدان معنی است که شما باید یکی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

 

می توانید اولویت خود را با مراجعه به صفحه تنظیمات »عمومی تنظیم کنید. URL مورد نظر خود را در هر دو قسمت "آدرس وردپرس" و "آدرس سایت" اضافه کنید.

 

غیر www یا www در URL های وردپرس

 

علی رغم آنچه ممکن است شخص دیگری بگوید ، از نظر SEO هیچ مزیتی برای استفاده از این یا آن مورد نیست.

 

برای اطلاعات دقیق تر در مورد این موضوع ، به راهنمای ما در مورد www vs non-www نگاه کنید - که برای سئو وردپرس بهتر است.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

بهترین افزونه SEO WordPress

یکی از بهترین قسمت ها در مورد وردپرس وجود پلاگین برای همه موارد است و سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. هزاران افزونه SEO WordPress وجود دارد که انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress را برای مبتدیان دشوارتر می کند.

 

به جای نصب افزونه های جداگانه برای کارهای اختصاصی SEO ، ما به شما کمک می کنیم بهترین افزونه SEO WordPress را که همه کار را انجام می دهد انتخاب کنید و 100٪ رایگان است.

 

انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress

 

وقتی نوبت به انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress می رسد ، به احتمال زیاد انتخاب های خود را به دو راه حل معروف Yoast SEO یا All in One SEO Pack محدود خواهید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش