طراحی سایت - 2

شبکه های اجتماعی

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 9:25 | بازدید : 87
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

Why Does Great Web Design Take So Long? | moni

 

 

در دهه 1930 ، هدیگ فون رستورف ، دانشمند آلمانی کشف کرد که وقتی لیستی از ده مورد به آنها نشان داده می شود ، مردم مواردی را به یاد می آورند که رنگ آنها با بقیه متفاوت باشد. دلیل این امر این است که لوب پس سری به تفاوت های بینایی یا "قطع کننده های الگو" حساس است.

 

بازاریاب وب Paras Chopra آزمایشاتی را انجام داد که نشان داد چگونه رنگهای برجسته فقط بیشتر به یاد نمی آیند ، بلکه روی آنها بیشتر کلیک می شود: 60٪ بیشتر!

 

نکته حرفه ای! برای همه پیوندها ، دکمه ها و جلوه های بازگردانی خود یک "رنگ عمل" انتخاب کنید. آن را به رنگی متمایز از رنگهای مارک مورد استفاده در کل طراحی کنید (این "رنگهای منفعل" هستند). از رنگ عمل در هیچ کجای دیگر به جز موارد قابل کلیک استفاده نکنید.

 

پیمایش و پیوندها

اکنون ما به توصیه هایی برای پیمایش سایت ، از جمله منوها ، دکمه ها و پیوندهایی که به بازدیدکنندگان شما اجازه حرکت می دهند ، می پردازیم.

 

15. توصیفی داشته باشید

پیمایش از نظر بصری همیشه برجسته است ، بنابراین فرصتی برای برقراری ارتباط است. بازدیدکنندگان معمولاً بازدید خود را با اسکن کردن در سرصفحه شروع می کنند. هر چیزی در آنجا ، از جمله فهرست های شما ، به احتمال زیاد دیده می شود.

 

 

 

منبع: جنبش UX

 

وقتی برچسب های پیمایش عمومی هستند ، فرصتی را از دست داده اید و به بازدیدکنندگان می گویید چه کاری انجام می دهید. این دو نمونه را با هم مقایسه کنید:

 

 

 

اگر برچسب های ناوبری شما عمومی هستند ، در هزاران یا حتی میلیون ها وب سایت مشترک هستند. شما فرصتی برای استفاده از بهترین روشهای پیمایش وب سایت ، کمک به بازدیدکنندگان و بهبود رتبه بندی جستجوی خود را از دست داده اید.

 

16. خانه را در سمت چپ قرار دهید ، اما به غیر از این ، بیش از حد درباره ترتیب موارد منو نگران نباشید

اگر پیوند خانه دارید ، آن را در سمت چپ قرار دهید. این رایج ترین مکان برای آن است ، بنابراین بازدیدکنندگان انتظار دارند که آن را در آنجا پیدا کنند.

 

در مورد بقیه موارد منو ، تحقیقات نشان می دهد که سفارش همه چیز مهم نیست. دو مطالعه مختلف ردیابی چشم وجود دارد که همبستگی کمی بین ترتیب موارد منو و موفقیت بازدیدکنندگان (منبع و منبع) را نشان می دهد.

 

 

 

بنابراین یک لحظه وقت خود را صرف نگرانی در مورد ترتیب چیزها در فهرست خود نکنید.

 

17. از پیوند دادن از صفحات سرویس به پست های وبلاگ مراقب باشید

اگر بازدید کننده در یک صفحه خدمات باشد ، هدف تبدیل آنها به لید است. اگر فرصت های بزرگی را برای ترک و خواندن وبلاگ خود اضافه کنید ، آنها در صفحاتی قرار می گیرند که کمتر به تولید سرب متمرکز شده اند. پست های وبلاگ به طور طبیعی حواس پرتی بیشتری دارند ، از فرصت خارج می شوند و نرخ تبدیل کمتری دارند.

 

18. مراقب باشید به هر چیزی در وب سایت های دیگر پیوند دهید

هر زمان لازم بود ، به مواردی که بازدید کننده را در رسیدن به اهدافش کمک می کند پیوند دهید. در یک پست وبلاگ ، این اغلب نقل منبع یا پیوند به منابع خارجی است. این پست به ده ها مقاله و مطالعه پیوند دارد!

 

اما در صفحات خدمات و صفحه اصلی خود باید با دقت به سایت های دیگر پیوند دهید. برای هر صفحه بهینه شده برای تبدیل بازدید کنندگان به سرنخ ، از خود بپرسید آیا واقعاً می خواهید بازدیدکنندگان روی آن پیوند کلیک کنند؟ آیا به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید؟

 

19. از استفاده از نمادهای شبکه های اجتماعی در هدر وب سایت خود خودداری کنید

به همین ترتیب ، نمادهای رنگارنگ شبکه های اجتماعی در هدر شما برای اهداف شما عالی نیستند. اگر بازدید کنندگان روی هر یک از آن دکمه های آب نبات رنگ کلیک کنند ، در سایتی پر از حواس پرتی قرار می گیرند. بعید است دوباره برگردند.

 

 

 

این به طور کلی روش اشتباه برای ادغام در شبکه های اجتماعی است. اگر به یک شبکه اجتماعی پیوند دارید ، این کار را از پایین صفحه انجام دهید. اگر بازدیدکنندگان می توانند شبکه های اجتماعی را پیدا کنند ، اما شما پیشنهاد نمی کنید که آنها را ترک کنند.

 

 

 

نوشتن

بیایید در مورد کلمات صحبت کنیم پیش از این ، ما یک صفحه اصلی را با محوریت عبارت کلیدی پیشنهاد کردیم. در اینجا چند نکته دیگر برای نوشتن مطالب موجود در وب سایت وجود دارد ، از جمله عناوین ، عنوان های فرعی و متن متن.

 

20. زیرعنوانهای معنی دار بنویسید

زیرعنوانهای مبهم همه جا هستند. آنها اغلب بزرگ و بی فایده هستند اما مواردی را به دنبال آنها می آورند که کوچک اما مفید هستند. عجیب است ، درست است؟ عکس این منطقی تر خواهد بود.

 

اطمینان حاصل کنید که چیزهای بزرگ برای بازدید کنندگان معنی دار و مفید هستند. اگر زیرعنوان های شما جملاتی مانند "محصولات" یا "خدمات" را بیان می کنند ، از خود بپرسید که آیا اصطلاح توصیفی تر مفید تر است؟ در اینجا چند نمونه آورده شده است.

 

 

 

این برای اسکنرها و قابلیت استفاده خوب است. برای افراد کم بینا و قابلیت دسترسی خوب است. این همچنین بهترین روش های جستجوگرها است. هرگز فرصتی را برای نشان دادن ارتباط از دست ندهید!

 

نکته خوب: زیرعنوان ها ممکن است کاملاً غیرضروری باشند. آیا این صفحه بدون آن به همان اندازه خوب خواهد بود؟ آیا بازدیدکنندگان هنوز می دانند که به چه چیزی نگاه می کنند؟ اگر چنین است ، فقط آن را حذف کنید.

 

21. از پاراگراف های طولانی و طول خط طولانی خودداری کنید

پاراگرافهای طولانی و مسدود شده با بهترین روشهای محتوای دیجیتال مطابقت ندارند. صرف شکستن پاراگرافهای طولانی باعث سهولت در مصرف محتوا می شود. به عنوان یک قاعده کلی ، پاراگراف های طولانی تر از 3-4 سطر ننویسید.

 

"پاراگراف های کوتاه خوانده می شوند ، پاراگراف های طولانی سئو چیست کمرنگ می شوند ، پاراگراف های طولانی واقعا دور می شوند" - جیسون فرید ، بنیانگذار و مدیر عامل ، Basecamp

اگر طول خط بسیار طولانی باشد ، خواندن برای بازدیدکنندگان دشوارتر است. راهنمای سبک وب خطوطی را توصیه می کند که بیش از 12 کلمه نباشند.

 

22- از اصطلاحات اصطلاحات اصطلاحات پرهیز کنید از کلمات ساده استفاده کنید.

هر چه خواندن آن آسان تر باشد ، موفقیت وب سایت نیز بیشتر خواهد شد. از کلمات رایجی که بازدیدکنندگان بیان می کنند استفاده کنید

سایتی با امنیت SSL و HTTPS

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:00 | بازدید : 125
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

خبر خوب این است که ایمن نگه داشتن سایت وردپرس شما چندان دشوار نیست - دستورالعمل های گام به گام را در راهنمای امنیتی نهایی وردپرس ما ببینید.

 

در WPBeginner ، ما از Sucuri برای محافظت از وب سایت خود در برابر حملات استفاده می کنیم. برای دیدن اینکه چرا ما این سرویس را توصیه می کنیم ، مطالعه موردی ما را در مورد چگونگی کمک Sucuri به ما در جلوگیری از 450000 حمله وردپرس در 3 ماه بررسی کنید.

 

 

شروع به استفاده از SSL / HTTPS کنید

 

SSL (Secure Sockets Layer) یک فناوری است که ارتباط بین مرورگر کاربر و سروری را که به آن متصل می شوند رمزگذاری می کند. این یک لایه امنیتی اضافی به سایت وردپرس شما اضافه می کند.

 

وب سایت های ایمن شده با SSL با علامت قفل در نوار آدرس مرورگر نشان داده می شوند. این باعث اعتبار بیشتر وب سایت شما می شود و اگر فروشگاه اینترنتی با وردپرس راه اندازی کرده و اطلاعات حساس پرداخت را پردازش می کنید ، لازم است.

 

همه شرکت های برتر میزبانی وردپرس با Let’s Encrypt گواهی SSL رایگان ارائه می دهند. برای جزئیات بیشتر به راهنمای ما در مورد نحوه دریافت گواهینامه SSL رایگان برای وب سایت خود مراجعه کنید.

 

اگر می خواهید یک گواهی SSL حق بیمه wildcard یا فقط یک گواهینامه معمولی با ضمانت امنیتی داشته باشید ، توصیه می کنیم از Domain.com استفاده کنید.

 

گواهینامه های SSL آنها با حداقل 10 هزار دلار ضمانت امنیتی و حداکثر 1.75 میلیون دلار ضمانت امنیتی ارائه می شود. شما همچنین می توانید مهر و موم سایت TrustLogo را برای نمایش در سایت خود برای اعتبار بیشتر دریافت کنید.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

منابع و منابع SEO بیشتر

هنگامی که بهترین روش های جستجوگر وردپرس را لمس کردید ، می خواهید مهارت های خود را حتی برای پیشرفت در رقابت بیشتر کنید.

 

ما لیستی از بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آنها برای افزایش سئو سایت خود استفاده کنید. اگر آماده امتحان برخی تکنیک های پیشرفته تر هستید ، می توانید از بایگانی مقالات SEO در مورد وردپرس نیز دیدن کنید.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه سایت وردپرس خود را به درستی برای سئو بهینه سازی کنید. پیش بروید و چند مورد از این نکات SEO در مورد وردپرس را پیاده سازی کنید و در طی چند ماه که موتورهای جستجو تغییرات شما را انجام می دهند ، باید شاهد افزایش بازدید خود باشید.

 

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید.

NoFollow پیوندهای خارجی در وردپرس

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:59 | بازدید : 57
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

به همین دلیل است که ما به همه توصیه می کنیم از Akismet استفاده کنند. این یکی از دو افزونه ای است که با نصب هر سایت وردپرس از قبل نصب می شود و به شما کمک می کند تا با هرزنامه نظر مقابله کنید.

 

اگر Akismet به تنهایی قادر به اداره هرزنامه نظر نیست ، این نکات و ابزارها را برای مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس مشاهده کنید.

 

اگر پست های وبلاگ شما نظرات واقعی و بدون هرزنامه را به خود جلب می کند ، باید به خاطر ساخت چنین وب سایتی جذاب ، شانه خود را بزنید!

 

با این حال ، بسیاری از نظرات در مورد یک پست می تواند باعث کندتر بارگیری آن شود که بر رتبه بندی موتور جستجوی شما نیز تأثیر می گذارد. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرعت تأثیر بر SEO) به ادامه مطلب بروید.

 

برای تهیه وب سایت خود به گونه ای که بتواند از پس بار نظرات سرور و سرعت شما برآید ، می توانید نظرات را به چندین صفحه تقسیم کنید. به آموزش ما در مورد نحوه صفحه بندی نظرات در وردپرس مراجعه کنید.

 

(اگر می خواهید نظرات بیشتری در مورد سایت خود دریافت کنید ، این 11 روش را برای دریافت نظرات بیشتر درباره پست های وبلاگ وردپرس خود بررسی کنید.)

 

 

همانطور که در بالا ذکر شد ، پیوندها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تصمیم بگیرند که کدام صفحات مهم هستند. وقتی به یک وب سایت لینک می دهید ، مقداری از نمره SEO سایت خود را به آن پیوند می دهید. این نمره SEO "آب میوه لینک" نامیده می شود.

 

برای رتبه بندی خوب جستجو ، باید اطمینان حاصل کنید که بیش از آنچه که بخشیدید ، آب پیوند را از وب سایت های دیگر دریافت می کنید.

 

افزودن ویژگی "nofollow" به پیوندهای خارجی (پیوند به وب سایت هایی که متعلق به شما نیست) به موتورهای جستجو دستور می دهد که این پیوندها را دنبال نکنند. این به شما کمک می کند آب پیوند را ذخیره کنید.

 

یک لینک خارجی معمولی در HTML به این شکل است:

 

<a href="http://example.com"> نمونه وب سایت </a>

یک پیوند خارجی با ویژگی nofollow به این شکل است:

 

<a href="http://example.com "rel="nofollow"> نمونه وب سایت </a>

به طور پیش فرض ، وردپرس گزینه ای برای ایجاد nofollow پیوندها ندارد. با این حال ، با اصلاح دستی پیوندها ، هنوز هم می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

 

به سادگی بلوک حاوی پیوند خود را انتخاب کنید و سپس بر روی نماد 3 نقطه عمودی موجود در نوار بالا کلیک کنید.

 

ویرایش به عنوان HTML

 

با این کار منویی باز می شود که باید روی گزینه 'Edit as HTML' کلیک کنید.

 

اکنون کد HTML پیوند خود را مشاهده خواهید کرد. بروید و ویژگی rel = "nofollow" را به عنصر پیوند اضافه کنید.

 

افزودن مشخصه nofollow به صورت دستی به پیوند

 

اگر ویژگی rel = ”noopener noreferrer” را در کد HTML مشاهده کردید ، پس از noreferrer یک فاصله اضافه کنید و بعد از آن nofollow اضافه کنید.

 

برای جزئیات بیشتر و روشهای جایگزین ، به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن پیوندهای nofollow در وردپرس مراجعه کنید.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

ارسال کامل درمورد خلاصه یا گزیده ها

ارسال کامل در مقابل خلاصه یا گزیده ها

 

وردپرس از تعداد زیادی صفحه مانند صفحه اصلی ، بایگانی دسته ها ، بایگانی برچسب ها ، بایگانی تاریخ ، صفحات نویسندگان و غیره ، پست های شما را نمایش و پیوند می دهد.

 

به طور پیش فرض ، محتوای کامل مقاله را در تمام این صفحات نشان می دهد. این بر SEO سایت شما تأثیر می گذارد ، زیرا موتورهای جستجو ممکن است محتوای تکراری را پیدا کنند. مقالات کامل همچنین بارگیری صفحات بایگانی شما را کندتر می کند.

 

نمایش مقالات کامل در همه جا بر بازدید صفحه شما نیز تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، کاربرانی که در RSS feed شما مشترک می شوند می توانند بدون مراجعه به وب سایت شما ، مقاله کامل را در فید خوان خود بخوانند.

 

ساده ترین راه برای حل این مسئله نشان دادن خلاصه ها یا گزیده هایی به جای مقاله های کامل است.

 

می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات »خواندن و انتخاب خلاصه انجام دهید.

 

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در مورد چگونگی سفارشی کردن بخش های وردپرس بدون کدگذاری مراجعه کنید.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

سرعت و امنیت برای سئو وردپرس

حتی اگر تمام نکات SEO و بهترین روش های بالا در وردپرس را دنبال کنید ، اگر سایت شما کند است یا توسط یک هکر از بین می رود ، رتبه بندی موتور جستجوی شما بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

 

در اینجا چگونگی جلوگیری از از دست رفتن بازدید سایت موتور شما به دلیل عملکرد پایین یا امنیت کم وجود دارد.

 

سرعت و عملکرد سایت خود را بهینه کنید

سرعت و عملکرد سایت وردپرس خود را بهینه کنید

 

تحقیقات نشان می دهد که در عصر اینترنت ، متوسط ​​طول توجه انسان نسبت به ماهی قرمز کمتر است.

 

کارشناسان قابلیت استفاده از وب معتقدند که کاربران در طی چند ثانیه از بازدید از یک وب سایت تصمیم می گیرند که آیا می خواهند بمانند یا آنجا را ترک کنند.

 

این بدان معناست که شما به عنوان یک مالک وب سایت ، تنها چند ثانیه فرصت دارید تا محتوای خود را ارائه دهید و کاربران را درگیر خود کنید. شما نمی خواهید این وقت گرانبها را تلف کنید و بازدید کننده خود را منتظر بارگذاری وب سایت خود کنید. موتورهای جستجوگر مانند گوگل در حال حاضر رتبه وب سایت های بالاتر از وب سایت های کم بارگذاری بالاتر است.

 

اگر می خواهید سرعت سایت خود را بهبود ببخشید ، این توصیه تخصصی را در مورد 18 ترفند مفید برای سرعت بخشیدن به وردپرس و افزایش عملکرد ، بررسی کنید.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

بهینه سازی تصاویر در وردپرس برای سئو

تصاویر جذاب تر از متن هستند اما بارگیری آنها نیز زمان بیشتری می برد. اگر در اندازه و کیفیت تصویر دقت نکنید ، آنها می توانند سرعت وب سایت شما را کم کنند.

 

شما باید اطمینان حاصل کنید که از تصاویر بهینه شده برای بارگیری سریعتر استفاده می کنید. راهنمای ما را در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وردپرس با بهینه سازی تصاویر برای وب مشاهده کنید.

 

ترفند دیگری که می توانید برای بهینه سازی تصاویر خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید ، استفاده از عنوان توصیفی و برچسب های alt است. این برچسب ها به جستجو کمک می کنند

انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:58 | بازدید : 47
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

مبانی سئو وردپرس

SEO می تواند فنی شود ، اما لازم نیست که باشد. فقط یادگیری چند نکته اساسی در زمینه SEO برای بهینه سازی سایت می تواند به شما در افزایش بازدید سایت کمک کند.

 

برای استفاده از تکنیک های زیر لازم نیست یک نبوغ فنی باشید. اگر قبلاً از وردپرس استفاده می کنید ، آنچه را که لازم است به دست می آورید!

 

بیایید بهینه سازی وب سایت شما را شروع کنیم.

 

تنظیمات قابلیت مشاهده سایت خود را بررسی کنید

وردپرس یک گزینه داخلی برای مخفی کردن وب سایت شما از موتورهای جستجو دارد. هدف از این گزینه این است که قبل از آماده شدن برای عمومی کردن ، به شما فرصت دهد تا در وب سایت خود کار کنید.

 

با این حال ، گاهی اوقات این گزینه می تواند به طور تصادفی بررسی شود و وب سایت شما را در دسترس موتورهای جستجو قرار نمی دهد.

 

اگر وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید این گزینه انتخاب نشده است.

 

به سادگی وارد قسمت مدیریت سایت وردپرس خود شوید و از تنظیمات »صفحه خواندن بازدید کنید.

 

تنظیمات قابلیت مشاهده موتور جستجو در وردپرس

 

شما باید به بخش «موتور مشاهده جستجو» پیمایش کرده و مطمئن شوید که کادر کنار «موتورهای جستجو از نمایه سازی این سایت دلسرد نشوند» برداشته نشده است.

 

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

استفاده از ساختارهای URL Friendly URL در وردپرس

URL های دوستانه SEO حاوی کلماتی هستند که به طور واضح محتوای صفحه را توضیح می دهند و به راحتی توسط انسان و موتورهای جستجو خوانده می شوند.

 

چند نمونه از URL های دوستانه SEO عبارتند از:

 

https://www.wpbeginner.com/how-to-in- نصب-wordpress/

https://www.wpbeginner.com/common-wordpress-errors-and-how-to-fix-them/

 

توجه داشته باشید که این URL ها قابل خواندن هستند و کاربر فقط با مشاهده متن URL می تواند آنچه را در صفحه مشاهده خواهد کرد حدس بزند.

 

بنابراین یک URL دوستانه بدون SEO به چه صورت است؟

 

https://www.wpbeginner.com/؟p=10467

http://example.com/archives/123

 

توجه داشته باشید که این URL ها از اعداد غیر مرتبط با محتوا استفاده می کنند و کاربر با مشاهده URL نمی تواند آنچه را در صفحه پیدا می کند حدس بزند.

 

استفاده از ساختار پیوند ثابت SEO مناسب ، شانس شما را برای دستیابی به موقعیت های بهتر در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

 

در اینجا چگونگی بررسی و به روزرسانی ساختار لینک ثابت سایت WordPress خود آورده شده است.

 

شما باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بروید. گزینه name post را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

 

SEO URL ساختار URL مناسب در وردپرس

 

برای دستورالعمل های دقیق تر ، به راهنمای ما در مورد ساختار URL مناسب SEO در وردپرس نگاهی بیندازید.

 

توجه: اگر وب سایت شما بیش از 6 ماه است که در حال اجرا است ، لطفاً ساختار پیوند ثابت خود را تغییر ندهید ، مگر اینکه از گزینه اعداد استفاده کنید. اگر از Day و Name یا Month and Name استفاده می کنید ، استفاده از آن را ادامه دهید.

 

با تغییر ساختار پیوند همیشگی خود در یک سایت مستقر ، تمام تعداد اشتراک رسانه های اجتماعی خود را از دست خواهید داد و خطر از دست دادن رتبه بندی موجود در سئو سایت خود را تهدید می کنید.

 

اگر باید ساختار پیوند ثابت خود را تغییر دهید ، یک متخصص حرفه ای استخدام کنید تا بتواند هدایت های مناسب را راه اندازی کند. همچنان تعداد اشتراکات اجتماعی خود را در صفحات از دست خواهید داد.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

WWW در مقابل غیر WWW

اگر تازه شروع به کار با وب سایت خود کرده اید ، پس باید انتخاب کنید که آیا می خواهید از www (http://www.example.com) یا غیر www (http://example.com) در URL سایت خود استفاده کنید.

 

موتورهای جستجو این دو وب سایت متفاوت را در نظر می گیرند ، بنابراین این بدان معنی است که شما باید یکی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

 

می توانید اولویت خود را با مراجعه به صفحه تنظیمات »عمومی تنظیم کنید. URL مورد نظر خود را در هر دو قسمت "آدرس وردپرس" و "آدرس سایت" اضافه کنید.

 

غیر www یا www در URL های وردپرس

 

علی رغم آنچه ممکن است شخص دیگری بگوید ، از نظر SEO هیچ مزیتی برای استفاده از این یا آن مورد نیست.

 

برای اطلاعات دقیق تر در مورد این موضوع ، به راهنمای ما در مورد www vs non-www نگاه کنید - که برای سئو وردپرس بهتر است.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

بهترین افزونه SEO WordPress

یکی از بهترین قسمت ها در مورد وردپرس وجود پلاگین برای همه موارد است و سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. هزاران افزونه SEO WordPress وجود دارد که انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress را برای مبتدیان دشوارتر می کند.

 

به جای نصب افزونه های جداگانه برای کارهای اختصاصی SEO ، ما به شما کمک می کنیم بهترین افزونه SEO WordPress را که همه کار را انجام می دهد انتخاب کنید و 100٪ رایگان است.

 

انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress

 

وقتی نوبت به انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress می رسد ، به احتمال زیاد انتخاب های خود را به دو راه حل معروف Yoast SEO یا All in One SEO Pack محدود خواهید کرد.

بهبود سئو وردپرس

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:54 | بازدید : 49
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

بهبود سئو وردپرس برای جلب بازدید بیشتر به وب سایت شما بسیار مهم است. متأسفانه بیشتر راهنماهای جستجوگرها برای وردپرس برای شروع کار کاربران جدید بسیار فنی هستند.

 

اگر در افزایش بازدید وب سایت خود جدی هستید ، پس باید به بهترین روشهای جستجوگرها در وردپرس توجه کنید.

 

در این راهنما ، ما بهترین نکات مربوط به سئو وردپرس را برای کمک به شما در بهبود سئو وردپرس و کسب ترافیک ارگانیک به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

سئو وردپرس برای مبتدیان

 

شاید شنیده باشید که متخصصان می گویند وردپرس سئو دوستانه ای است. در واقع به همین دلیل است که بسیاری از افراد وردپرس را برای راه اندازی یک وبلاگ یا وب سایت انتخاب می کنند.

 

در حالی که وردپرس اطمینان حاصل می کند که کدی که تولید می کند از بهترین روشهای جستجوگرها پیروی می کند ، اگر می خواهید تلاش خود را در زمینه سئو به حداکثر برسانید ، کارهای بیشتری انجام می شود

 

ما یک سری اقدامات عملی داریم که شما باید برای بهینه سازی مناسب SEO وردپرس خود انجام دهید.

 

برای سهولت کار ، ما یک لیست از مطالب را ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کند به راحتی از طریق راهنمای نهایی SEO WordPress ما حرکت کنید.

 

فهرست مطالب

مقدمه

 

سئو چیست؟

چرا سئو سایت مهم است

مبانی سئو وردپرس

 

تنظیمات قابلیت مشاهده سایت خود را بررسی کنید

استفاده از ساختار URL دوستانه SEO در وردپرس

WWW در مقابل غیر WWW در URL ها

بهترین پلاگین SEO WordPress

 

انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress

نقشه های سایت XML را در وردپرس اضافه کنید

سایت خود را به Google Search Console اضافه کنید

بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای سئو

انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی برای وب سایت خود

بهترین روش های جستجوگر WordPress

 

استفاده صحیح از دسته ها و برچسب ها در وردپرس

پیوند داخلی را به یک عادت تبدیل کنید

نظرات وردپرس را بهینه کنید

پیوندهای خارجی NoFollow در وردپرس

ارسال کامل در مقابل خلاصه (گزیده ها)

سرعت و امنیت برای سئو وردپرس

 

سرعت و عملکرد سایت خود را بهینه کنید

بهینه سازی تصاویر در وردپرس برای سئو

امنیت و امنیت سایت وردپرس شما

شروع به استفاده از SSL / HTTPS کنید

سرانجام ، ابزارها و منابع سئو بیشتری را ببینید تا سئو وردپرس خود را حتی دورتر ببرید.

 

مقدمه

ما می دانیم که ایده بهینه سازی برای SEO وردپرس می تواند برای مبتدیان ایجاد ترس کند ، خصوصاً اگر اهل فن نیستید.

 

اما نگران نباشید - لازم نیست پیچیده باشد. برای یادگیری اصول اینجا شروع کنید و سپس می توانید کاربرد آنها را در وب سایت خود شروع کنید.

 

سئو چیست؟

سئو چیست

 

SEO مخفف اختصاری مخفف Search Engine Optimization است. این یک استراتژی است که توسط دارندگان وب سایت برای به دست آوردن بازدید بیشتر با رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو استفاده می شود.

 

بهینه سازی موتور جستجو فریب Google یا بازی در سیستم نیست. این مسئله صرفاً ایجاد وب سایتی است که کد و قالب بندی بهینه داشته باشد و موتورهای جستجو به راحتی بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند.

 

وقتی افراد در وب موضوعاتی را که درباره آنها می نویسید جستجو می کنند ، محتوای بهینه سازی شده برای موتور جستجو در نتایج جستجو بالاتر ظاهر می شود و افراد بیشتری به وب سایت خود مراجعه می کنند.

 

[بازگشت به بالا ↑]

 

چرا سئو سایت مهم است

موتورهای جستجو اغلب بزرگترین منبع بازدید بیشتر وب سایت ها هستند.

 

گوگل و سایر موتورهای جستجو برای درک و رتبه بندی مناسب صفحات در نتایج جستجو از الگوریتم های پیشرفته استفاده می کنند. با این حال ، این الگوریتم ها کامل نیستند - آنها هنوز هم برای درک محتوای شما به کمک شما نیاز دارند.

 

اگر محتوای شما بهینه نشده باشد ، موتورهای جستجو نمی دانند که چگونه آن را رتبه بندی کنند. هنگامی که افراد موضوعاتی را که درباره آنها می نویسید جستجو می کنند ، وب سایت شما در نتایج جستجو نشان داده نمی شود و کل آن بازدید را از دست خواهید داد.

 

برای همه صاحبان مشاغل واقعاً مهم است که موتور جستجوی وب سایت خود را دوستانه جلوه دهند ، تا بتوانند ترافیک جستجوی خود را به حداکثر برسانند